Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Trodde också mitt marsvin var lite konstig när hon skuttade upp och runt och hej vilt far hon omkring och gjorde nästan kullerbyttor, men i djuraffären sa dem att det lät som att jag hade ett väldigt lyckligt och glatt marsvin
Jag har haft ett par marsvin som gjort underliga runt-rullningar och upp&ner hopp när de varit små, men så fort de börjat växa till sig har de alla slutat med det... Känns som lite onormalt beteénde om jag skall vara ärlig.
Jag har haft en som hoppat en halvmetershopp upp och ner i sängen med akrobatiska konster
När marsvin leker popcorn vilket dom gör när dom är glada och fulla av energi så kommer dom ibland i obalans eller inte riktigt upp helt vilket gör att dom rullar sig på sidan eller tom slänger sig på rygg.
Fullkommligt normalt och den glädjen är väldigt smittande av sig.
Jag har väldigt svårt att inte skratta åt mina när det inträffar.
Vissa gör det även som vuxna titt som tätt beroende på temperament. Unga gör det väldigt ofta.
Du skall se när dom leker popcorn rätt upp i hängmattan för att studsa ner igen skakandes på kroppen
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.