Marmorskiva?

Reykur

Trådstartare
Jag behöver en marmorskiva då jag ska ge mig i kast med att börja tillverka lite lyxigare chokladpraliner för eget bruk. Hur får jag tag i en sådan hyfsat billigt? :p
 
Sv: Marmorskiva?

Antingen loppis eller så ringer du en stenhuggarfirma i närheten och hör efter om de har något spill. Det brukar inte vara så himla dyrt. Vad har du tänkt dig för prisklass?
 
Sv: Marmorskiva?

Du kan få mitt tv bord jätte billigt, men frakten till dig blir nog inte så rolig. :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: Wysiwyg
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
859
Kropp & Själ Har börjat få ont av mina hälsprickor så behöver ta tag i det innan de blir för djupa. Känner till Footmender men den är rätt dyr, kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 629
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp