Markträning för unghästar

R

ronjabus

Jag har en 1,5 åring som jag tänkte börja träna lite markträning med. Tänkte höra om det fanns intresse för att samla ihop några i Skaraborg och träffas någon gång i månaden för att träna tillsammans inför någon instruktör med start i januari?

Sv: Markträning för unghästar

Jag har dock en 4-åring men älskar att hålla på med markträning hemma. Om det är tillräckligt nära så kan jag hänga på från och med februari.

Tycker också det är kul, beroende på vilken sorts markträning det är frågan om, är det inriktat på showmanship, halter och lunge line är jag gärna med! Har visserligen oxå två ston som blir fyra efter årsskiftet. Sen beror det ju lite på platsen också, så det inte är alltför långt att åka.

Tycker också det är kul, beroende på vilken sorts markträning det är frågan om, är det inriktat på showmanship, halter och lunge line är jag gärna med! Har visserligen oxå två ston som blir fyra efter årsskiftet. Sen beror det ju lite på platsen också, så det inte är alltför långt att åka.

Jag är öppen för alla förslag av träning med min lille :-) Kul att du är intresserad! Åldern spelar ingen roll. Vi anpassar träningarna till individerna och lär av varandra!

Liknande trådar

Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Tora
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 623
Senast: Ragdoll
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025