Märkpenna till textilier

Herregud vilken fantastisk produkt! Visste inte att det fanns något annat än permanent marker. Nu är det jag som åker och köper märkpenna!

Det är lite rörande att höra att du ska märka dina föräldrars kläder. Hoppas de har det bra där på äldreboendet.
De vågar inte använda de fina mjuka badlakanen jag köpte till dem i julklapp, eftersom ett par påslakan försvann i tvätten för ett tag sedan. (En uppmärksam anställd hade dock hittat dem igen i någon annans linneskåp).

Min syster har köpt märkpennor flera gånger till dem, men de har en förmåga att försvinna. Mamma gömmer saker och sedan minns hon inte var. Det mesta har vi kunnat hittat inrullat i dukar i hennes byrå, men inte märkpennorna.

Bra kan man inte säga att de har det, stället de bor på lämnar mycket övrigt att önska. Men min syster och jag vet i alla fall att där finns personal om något skulle hända.

De vågar inte använda de fina mjuka badlakanen jag köpte till dem i julklapp, eftersom ett par påslakan försvann i tvätten för ett tag sedan. (En uppmärksam anställd hade dock hittat dem igen i någon annans linneskåp).

Min syster har köpt märkpennor flera gånger till dem, men de har en förmåga att försvinna. Mamma gömmer saker och sedan minns hon inte var. Det mesta har vi kunnat hittat inrullat i dukar i hennes byrå, men inte märkpennorna.

Bra kan man inte säga att de har det, stället de bor på lämnar mycket övrigt att önska. Men min syster och jag vet i alla fall att där finns personal om något skulle hända.

:heart

Liknande trådar

Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 612
Senast: EZMK
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 692
Senast: Enya
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17