Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... var köper man det?
(Behövs till mammas och pappas äldreboende)
... var köper man det?
... var köper man det?
De är riktigt braVi märker inte kläder med penna utan köper namnlappar som vi klistrar på. Går att beställa på nätet och få med namn/telefonnr mm. Sitter riktigt bra även i tvätt.
Ett tips till framtiden
De vågar inte använda de fina mjuka badlakanen jag köpte till dem i julklapp, eftersom ett par påslakan försvann i tvätten för ett tag sedan. (En uppmärksam anställd hade dock hittat dem igen i någon annans linneskåp).Det är lite rörande att höra att du ska märka dina föräldrars kläder. Hoppas de har det bra där på äldreboendet.
De vågar inte använda de fina mjuka badlakanen jag köpte till dem i julklapp, eftersom ett par påslakan försvann i tvätten för ett tag sedan. (En uppmärksam anställd hade dock hittat dem igen i någon annans linneskåp).
Min syster har köpt märkpennor flera gånger till dem, men de har en förmåga att försvinna. Mamma gömmer saker och sedan minns hon inte var. Det mesta har vi kunnat hittat inrullat i dukar i hennes byrå, men inte märkpennorna.
Bra kan man inte säga att de har det, stället de bor på lämnar mycket övrigt att önska. Men min syster och jag vet i alla fall att där finns personal om något skulle hända.