Marknaden för westernsadlar..

Domino_s

Trådstartare
Finns det några sidor jag har missat där det "rör sej" westernfolk som söker sadel.. Kom gärna med tips! Blocket och Hästnet vet jag ju om, men finns det fler? :)

Mvh Domino_s

Sv: Marknaden för westernsadlar..

Sorry, då är man en outcast :D
Nej, ärligt talat tror jag knappt man får sin sadel såld där heller.. Har lagt ut min ena i flera grupper där och får mest en massa frågor om fler bilder. Ingen verkar seriöst intresserad.

Blocket och Hästnet är de enda som verkar aktiva.. Ja, här på Buke går ju annonsera med.

Ber en vän som har facebook att annonsera åt dig? Tex på westerntorget, western utrustning, western grejer köp/byt/sälj, westernsadlar i sverige :)

Om den är väldigt vid kan du pma en annons till mig :p

Sorry, då är man en outcast :D
Nej, ärligt talat tror jag knappt man får sin sadel såld där heller.. Har lagt ut min ena i flera grupper där och får mest en massa frågor om fler bilder. Ingen verkar seriöst intresserad.

Blocket och Hästnet är de enda som verkar aktiva.. Ja, här på Buke går ju annonsera med.

Ja, det var många som bara ville ha mängder med foton, mått på både det ena och det andra.. Och sen när man ordnat och skickat allt till dem så blev det tyst.. Inte ett, "nej tack", inte intresserad längre kunde de bemöda sej att skicka, :meh:

Mvh Domino_s

Ber en vän som har facebook att annonsera åt dig? Tex på westerntorget, western utrustning, western grejer köp/byt/sälj, westernsadlar i sverige :)

Om den är väldigt vid kan du pma en annons till mig :p

Ja, väldigt vid var den. Passar mitt sto som har 115-120 grader i bomidd på vanliga engelska sadlar.. :D

Men tyvärr är den såld redan. Efter ca 25-30 tidsödande mejlkonversationer som inte ledde någonstans så var det äntligen en riktigt seriös som hörde av sej.. :)

Mvh Domino_s

Ja jag blir vansinnig på det! Hur svårt är det att säga "Nej tack"? Blir snart knäpp på att ta nya bilder och mått i alla möjliga och omöjliga vinklar och skicka runt länkar med bilder hit och dit.. Undrar vad folk ska ha alla mått och bilder till..

Ja jag blir vansinnig på det! Hur svårt är det att säga "Nej tack"? Blir snart knäpp på att ta nya bilder och mått i alla möjliga och omöjliga vinklar och skicka runt länkar med bilder hit och dit.. Undrar vad folk ska ha alla mått och bilder till..

Det har jag också undrat. Många gånger! :cautious:

www.lyckyrider.se så kommer den med i tidningen också

själv är jag en jävel på att sälja grejor men kanske också då jag sätter ett lågt pris!

Prova Blocket också, där tittar jag i alla fall när jag letar

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 114
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 100
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama