Maria vann 16mil i USA

M

Madde71

Maria Hagman-Ericsson vann igår en 16mils tävling i USA på en häst hon red i uppdrag åt Tracy Webb. Det var en tuff bana och de startade 04.30 på morgonen, 4 veterinär grindar med 45 minuters uppehåll. Maria gick i mål vid 19-tiden.

Stort Grattis!!!!

Sv: Maria vann 16mil i USA

För att förtydliga lite kan jag skriva att det var det den kända ritten Rio Grande som Maria vann och hon red på 14,7km/h

Sv: Maria vann 16mil i USA

Grattis Maria!
Jag tycker att du kämpar på jättebra, vi är nog många som gärna skulle höra dig berätta om alla dina erfarenheter från USA (ett tips till årets symposium) Det var också roligt att Lonäs skrev en sån bra artikel om dej i Ridsport, distansen behöver bra publicitet och framgångar och detta var onekligen en framgång/ Karin

Liknande trådar

M
Distans Maria Hagman-Eriksson har återigen (3feb) blivit godkänd på en mkt tuff 16mils ritt i USA. Hon kom i mål bland de 10 första ekipagen av...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: CK
·
M
Distans Maria Hagman-Eriksson och Ruleta PJ vann YRklassen på 160km utanför LA i USA i lördags. Hon hade fått ridorder av ägaren som innebar att...
Svar
6
· Visningar
1 207
Senast: springsten
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 517
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025