Sv: Mardrömmar?
Ah, en tråd för mig!
Jag drömmer massa konstiga drömmar. Kan berätta om några utav dem.
1, den första riktigt konstiga under min grav.
Jag och en tjejkompis (som jag f.ö inte har någon kontakt alls med) skulle passa en gård för ett äldre par, de visade oss runt och vi hörde ett hemskt skrik, de sa att det bara var "barnbarnet" och att henne skall man varken se eller lyssna på. Vi fortsatte gå och kom ut från ladan, uppe på taket stod barnbarnet, det var hon från the ring. Det äldre paret skriker på henne att gå ner och vara "ett snällt barn istället" och flickan försvinner, i sammband med detta försvinner också min tjejkompis. Då ser vi henne uppe på taket med flickan. Tjejkompisen hoppar ner från taket och i samma stund så skriker flickan och hela hennes ansikte dyker fram rakt mot mitt..
Sen vaknade jag helt genomsvett..
Jag har jättesvårt för filmer som The Ring och jag antar att det var därför hon figurerade i min dröm.
2, rätt komisk egentligen.
Jag hittade min orkideé sönderklippt en dag, min lillasyster tar på sig skulden. Sen helt i det blå så skall jag och min storasyster gå på en POPCORN-fest, det var i mammas hus. Bara det att huset var en ugn så alla dog, utom jag och min syster. Vi fick då i uppdrag att hitta en stekpanna av glas som vi skulle slå sönder mot något för att häva förbannelsen. När vi gjort detta visade det sig att det var min storasyster som hade klippt sönder min orkideé. Alla blombladen låg sedan i vatten när vi gick upp till övervåningen igen.
Ehm, ja..
3, Drömde jag natten till igår tror jag det var. Jag och min sambo har i princip nyligen sett alla Terminator-filmer, vi körde ett långrace.
Jag drömde att min sambo såg ut som Arnold och jag var Laura Croft eller vad hon nu heter. För att göra min sambo glad skulle vi gå och se T3 på bio för att visa honom att folk visst kom ihåg att han var Terminator och att alla fortfarande avgudade honom. Bara det att biljettförsäljaren tog med oss till den LILLA salongen där filmen visades och sa till de fyra personer som satt där "Har ni sett vem som är här?" Varav alla sa "Åh, Laura Croft, och vilken mage!". Sedan blev vi helt plötsligt jagade av T-X och det ena ledde till det andra..
Helsnurrigt..
Ibland vaknar jag och garvar åt min sjuka fantasi som skrider till verket när jag sover..