PrinceFair

Trådstartare
Vilka ska dit?
Ryttare, hästskötare, publik osv?
Vilken klass rider ni?

Själv rider jag CNC* - ska bli så himla skoj att komma ut på banorna igen :bump:

Sv: Mantorp

Jag ska dit!

Blir 100-klassen för mig. Behövs 2 st 100-klasser i år, var trots allt ett år sedan sista start, typ.

Vi ses där då!

Jag ska dit & dubbeljobba: vara exemplarisk förstagångs-groom åt LenaH (utan knoppar :devil: ) och förfölja dig. ;)

Jag ska dit. Blir debutant för mig. Startade lätt första gången förra året, hann med två stycken sedan blev hästen halt:/ Men nu är vi igång igen!!
Hade tänkt att vara med i våra lag;) Kinda Ryttarförening.. Ska bli as kul..
/C*

Jag ska dit!

Blir 100-klassen för mig. Behövs 2 st 100-klasser i år, var trots allt ett år sedan sista start, typ.

Vi ses där då!

Hm, emma är möjligtvis kortet på dig(?) och hästen när ni hoppar över den röda rullen ifrån Valla? Den har vi fått till våran terrängbanan nu:banana:

Är anmäld till *-iga i Mantorp. Men nu är pollen halt så det blir ingen start där...:cry:

Har inte ens kunnat skutta över ett enda ynka terränghinder i år...:( Fick vara groom och fotograf vid terrängträningen istället.

Förhoppningsvis så är han igång till Tranemo istället. Längre kan jag nog inte hålla mig! ;)

Ajdå, gör vi? Jag blev så nöjd över min starttid så jag kollade inte så långt. :D
*springer och kikar när du startar*
Ja det var ju massor med timmar emellan. :(
Inser också att banvisning inte är genomförbart för min del.

Senast ändrad:

Ahh, det har jag inte ens kollat. När är den? Om jag hinner så kan ju jag gå den och sen kan du och jag gå ihop?

11 och 16. 11 blir för tidigt för mig och 16 för sent. :(
Det vore jättebussigt, iofs tror jag att jag hittar runt ändå och jag hoppas ju att det ser ut ungefär som för ett år sen.. :angel:
Vi kan väl höras lite närmare inpå, jag har inte riktigt planerat tider och så eftersom vi står uppstallade i Linköping.

Jag ska skriva på lördagen vet dock inte åt vilken domare än, lite mutor kan jag nog ta, :angel: om ni vill ha åttor eller kanske nior :D
marija

11 och 16. 11 blir för tidigt för mig och 16 för sent. :(
Det vore jättebussigt, iofs tror jag att jag hittar runt ändå och jag hoppas ju att det ser ut ungefär som för ett år sen.. :angel:
Vi kan väl höras lite närmare inpå, jag har inte riktigt planerat tider och så eftersom vi står uppstallade i Linköping.

Om vi inte kör tidigt så vi är där till 11..? (skitbra, för då hinner jag terrorisera PrinceFair också vettu.. :idea: )

Hm, jag är ju inte så vansinnigt morgonpigg, det innebär att vi måste åka sådär 6.30... :crazy: Känns som lite overkill när man inte startar förrän jag gör.

Aha, jag trodde bara det tog 2,5 timme ner? Eller det är från söder om stan kanske? Men det är lugnt, vi gör som du vill. ;) Sovmorgon är aldrig fel.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka