Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänkte att det var du men jag fick aldrig tummen ur och sa något.Nelle skrev:Vann du 1m klassen? I så fall stod vi i samma stall
Nä, det känns ju nästan som hemmabana!FT_ryttare skrev:haha 26 mil är välingenting ??
grattis till seger o plac. i af.
Det jag såg av den enstjärniga var jag inte heller så impad av, däremot tyckte jag den lätta klassen var ganska så tillspetsad men den gav mindre utslag än jag trott på förhand. Jämför jag dock med de två lätta Sune har gått tidigare (Ryttis och Stångberga) så var detta betydligt svårare.PrinceFair skrev:*kl*
vad tyckte ni som red om terrängbanorna?
måste säga att jag tyckte att den enstjärniga var lite väl enkel, både ganska enkla hinder och lätt att hålla tiden. spec vattenhindret hade bytt karaktär totalt sen förra våren, nu var kulvertarna breda och väldigt låga, gissningsvis inte mer än 80 cm höga.
iofs trevligt med bra bansträckning, men då kan man ju ha lite klurigare hinder för att få mer utslag. tror att det var 2 el 3 bara som hade hinderfel öht och det känns ju lite lite.
men banan var annars väldigt fin med snygga rejäla hinder. skijump blev min favorit, det kändes verkligen som om man flög
LenaH skrev:Jag misstänkte att det var du men jag fick aldrig tummen ur och sa något.
LenaH skrev:Det jag såg av den enstjärniga var jag inte heller så impad av, däremot tyckte jag den lätta klassen var ganska så tillspetsad men den gav mindre utslag än jag trott på förhand. .
Jo det var jag som upplyste om att ingen av oss lider av skofetischism.Nelle skrev:Ha ha jag hade inte en aning men jag tror inte heller att jag fattat att du skulle dit
Visst var det du som var kvar i stallet när jag gnällde över att jag tappat mina skor men hittade dom under förarsätet
Jag red alternativet på första smalhindret, han kan langa ut högerbogen ibland så jag ville inte ta några risker och red på 4 min blankt. Jag tyckte också det gick fort men det var nog alldeles lagom.Nelle skrev:Jag håller helt med dig! Jag trodde det skulle bli större utslag i terrängen, tydligen var det många som hade ridit alternativen. Jag red rakt på allt men hade ändå så dålig tid fast jag tyckte att det gick såå fort. Hm, undrar om det ät ett ålderstecken?