Sv: Mantorp

Vi får ta igen det nästa gång. ** kommer att gå bra, har aldrig sett dig hålla dig i manen. Skall bli kul att se dig rida då.

Då lär du glömma det den här gången också. För den delen tror jag inte du behöver det heller. ;)

Ska kanske dit som hästskötare. lättklass d-ponny!

Ja det här börjar kännas hopplöst , nu har jag strukit mig från 5 st enstjärniga totalt,hon var ju dålig i höstas också..

Hon trampade på en sten på veterinärbesiktningen i trollhättan för 2 veckor sen, fick en ordentlig blödning som verkar ha gått rätthögt upp i hoven. Trodde hon skulle hinna läka ut det nu till mantorp,men hon är ännu inte ren när hon får tryck på insidan av hoven i högervarv.

Ja ska dit, debutant me D-ponny :) Så om ni ser en vit å prikki ponny me MEGA hals så e de nog ja :smirk:

Tyvärr inte, såg honom och han såg väääldigt fin ut!

Lena vet jag vann..åter igen Grattis!
Men hur gick det för dig?

Tack! Kan ju säga att hemresan gick tämligen lätt... ;)

*viskar att PF var plac i den enstjärniga*

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Lady_S
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
493
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I stället för föreläsningar på förmiddagen och söka jobb och kolla information och kurser hemma, på em... så sitter jag nu i...
Svar
3
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka