H
Henchen
Sv: Mantorp
okej hoppas han blir bra sen! eller att ni hittar vad det är...
okej hoppas han blir bra sen! eller att ni hittar vad det är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pre-novice i England är inte lättare än en svensk debutant, däremot ganska jämförbar. Novice är som lätt klass ungefär och sen kommer intermediate och advanced. De har alltså färre klasser än vi.fio skrev:Mja fast då är ju ekipagen mer rutinerade än vad dom är från lätt till medelsvår.
Sedan är det ju över lag betydligt fler som tar steget upp till medelsvår från lätt klass än vad det är upp till svår klass.
Men debutanten skulle kanske oxå bli svårare så att lätt klass kunde bli mer förberedande för * klass och så skulle dom införa en inför -debutantklass oxå som dom har i England pre- novice. Hinderhöjden behöver ju inte sänkas men den kan ju se ut som den gör idag.
PrinceFair skrev:Vilka härifrån får vi se där? Själv kommer jag att rida den enstjärniga
PrinceFair skrev:och jag såg dig men jag vågade inte störa dej mitt i framridningen hade dessutom fullt upp med en häst som skulle vara väldigt rädd för alla transporter som åkte förbi på vägen...
vad kul att det gick bra, ser fram emot att få träffa er på fler tävlingar
_underbarn_ skrev:vi nollade och var så stolt över att jag vågade, så nu blir det debut i *
Nelle skrev:Och jag HÖRDE dig gå över mållinjen
Kul att det gick bra!
Skämtar du INGEN missade din målgång_underbarn_ skrev:OMG Hördes jag????
Nelle skrev:Skämtar du INGEN missade din målgång