PrinceFair
Trådstartare
Sv: Mantorp
jag red den enstjärniga
jag red den enstjärniga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LenaH skrev:Det jag såg av den enstjärniga var jag inte heller så impad av, däremot tyckte jag den lätta klassen var ganska så tillspetsad men den gav mindre utslag än jag trott på förhand. Jämför jag dock med de två lätta Sune har gått tidigare (Ryttis och Stångberga) så var detta betydligt svårare.
LenaH skrev:Jodå, marginellt fetare möjligtvis men fö är jag mig lik!
LenaH skrev:Tydligen hade TD varit rätt tuff nu för att inte riskera att samma scenario skulle upprepas. Lätt klass måste vara bland det svåraste att bygga, å ena sidan ska det förbereda inför * men å andra sidan vill man inte skrämma de som tar steget upp ur debutantklass.
Ibland saknar man gamla 110-klassen.
LenaH skrev:Men huh????
Fast msv är ju fortfarande delad i två delar - * och **.fio skrev:Japp det fanns ju en anledning till att dom förr i tiden delade Msv i 2 delar , en Msv B och en Msv A nu är vi tillbaka lite där igen verkar det som, antingen för lätt eller för svårt.
Och senare då 110 klass och *
Skall bli intressant att se vad som kommer härnäst * B och * A kanske
LenaH skrev:Fast msv är ju fortfarande delad i två delar - * och **.
Fast allt är ju bättre än när det bara fanns deb, lätt, msv och svår.
Jamen det förändrar ju ingenting, då var väl steget upp till svår klass större då? Summan av kardemumman är väl kanske att det skulle behövas fler trappsteg på vägen upp, både för ryttarna och ev även för arrangörerna för att lättare hitta rätt i svårighetsgradsdjungeln.fio skrev:Jo men Msv B och Msv A var ju enklare än * respektive ** som dom ser ut idag, dom allra flesta Msv A blev ju * banor det första året tills dom byggt på svårigheter och längt bansträckningen.
LenaH skrev:Jamen det förändrar ju ingenting, då var väl steget upp till svår klass större då? Summan av kardemumman är väl kanske att det skulle behövas fler trappsteg på vägen upp, både för ryttarna och ev även för arrangörerna för att lättare hitta rätt i svårighetsgradsdjungeln.