PrinceFair

Trådstartare
Vilka härifrån får vi se där? ;) Själv kommer jag att rida den enstjärniga :)

Och efter leran och regnet på Udden nu i helgen hoppas vi på extra strålande sol och en torr och fin bana i Mantorp :bump:

Sv: Mantorp

Jag ska hoppa lätt eller debutant på min gula, beroende på hur det
går imorgon på terrängträningen. Vår hoppning är KATASTROFAL
just nu, nada fungerar. Menmen!

Nelle ska dit, men dessvärre utan sin hinknisse/fotograf/fanclub

Jag är anmäld till enstjärnigt men som det är nu är det mest troligt att vi missar även denna helgen.:cry: :cry: :cry: :cry:

Regn...här? Nänä, det måste du ha fått om bakfoten. ;) Här är det strålande sol och 20 grader varmt. Idag har Busan varit nere och kollat den stora banan lite. Testade lite vatten och sunken road bara. Såg att du var anmäld till Gärds, då syns vi där.

Precis som sweetselene sa så kommer jag! Det blir min första för året och hade tänkt att jag egentligen skulle starta cnc* men eftersom jag missade kinda så får det bli lätt. Jag startar 08.33 och åker båten kl 07 på fredagmorgon.
Jag står uppstallad vid travet och om ni ser en röd volvo 850 så bor jag i den! Det är bara att knacka på, men tyvärr kan jag nog inte bjuda på en kopp kaffe i mitt något trånga boende :p

Synd att jag avanmälde i dag annars hade du haft en sovplats i våran lastbil.

Min ponny Dimmans Eros kommer att deltaga i Lätt kat C med sin nya ryttare. Jag sitter här i Skåne o håller tummarna! :)

Hlsn Helena

shady skrev:
Regn...här? Nänä, det måste du ha fått om bakfoten. ;) Här är det strålande sol och 20 grader varmt. Idag har Busan varit nere och kollat den stora banan lite. Testade lite vatten och sunken road bara. Såg att du var anmäld till Gärds, då syns vi där.

jaa, man undrar ju nästan om man drömt faktiskt. typ 20 grader och sol här åxå och leran och regnet känns rätt avlägset (trevligt nog iofs)
hoppas vi ses i Gärds, hann ju knappt säga hej i förrgår....

Nu är dom anmälda. Så visst hoppas jag på att vi syns på Gärds. Såg att du skall rida ** där. Kul. Nej inte han vi prata mkt, men jag förstår att du ville hem osv. Du hade ju en bit att åka. Blir mer prat nästa gång, och framförallt mer fotning.

haha jaa mamma började tjata om att vi borde åka hem långt innan resultaten hade kommit. men jag stod på mig och dessutom skulle vi äta först så vi slapp stanna på vägen hem och tur var ju det, hade varit tråkigt att missa prisutdelningen ;)
kom iaf hem till stallet vid 23.15 och hemma hos oss vid midnatt, så det var nog bra att vi inte stannade längre.....
Japp, som det känns nu blir det definitivt ** där, får väl ta och blunda och hålla mig i manen om jag tycker att det blir stort :angel: för hästen bryr sig inte ett dugg om sånt han bara hoppar :love:

Det är aaalltid fint väder när jag tävlar :angel: , jag struntade i både Udden och Tranemo och åkte till Enköping och tränade istället och hur var det där? Jo, jättefint väder och superunderlag! :D

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: Lady_S
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I stället för föreläsningar på förmiddagen och söka jobb och kolla information och kurser hemma, på em... så sitter jag nu i...
Svar
3
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka