Mansion House

Calvaro

Trådstartare
Är det någon som känner till detta sadelmärke? Har fått låna en dressyrsadel av en kompis och den sitter som gjutet på min häst så nu vill jag veta mer! Har sökt lite på nätet men det enda jag hittat är att det är en engelsk sadel. Så jag behöver hjälp av er att få reda på mer....
Kvalitet, andrahandsvärde mm

Sv: Mansion House

Jag har sett detta märke på holländska och amerikanska begagnat sidor... Verkar vara nån Albion-rip off. Ser ut som Albion men tror inte de tillverkas längre pga att alla jag sett har varit väldigt gamla.

Ok!
Den hon köpte den av hade sagt att hon trodde det var en albion så det var ju nära då....

Men jag ahr ingen aning om vad de har för passform, bom, hållbarhet eller så, och jag tror inte att du kommer hitta en likadan. Men du kan ju beskriva din hästs rygg så kan vi ge tips på vilka märken som kan passa.

Tror att man kallade Albion för Mansion House en period för ganska länge sedan!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 465
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka