MsSleepalot
Trådstartare
Gah!!! HUR öppnar man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en plipp mitt på du måste trycka in när du öppnar
Mitt på spännet alltså. Och ja, jag har också svurit
Kl
Hoppar in med en annan fråga om manducan...
Jag har använt den några gånger med My och hon verkar gilla den (dvs, somnar =). Men jag tycker att det verkar bli så himla trångt, så jag undrar om jag gör fel. Jag har dragkedjan öppen för annars får hon inget nackstöd (det där vita som man drar ut förstår jag mig inte på alls), men då hamnar hon ju så långt ner (tyget går väl upp till lite mer än halva huvudet på henne) och det enda hon kan se är mina tuttar =) Det kanske är så det ska vara, och hon kanske är fullt nöjd med att ha det så, men jag tänkte ändå kolla om jag gör något tokigt! Tycker att det borde bli lite instängt och dåligt med luft...
//Julia
Ålder är svårt. Ca 6 kg står det i instruktionsboken men en försäljare sa 60 cm till mig och det funkade för oss.
Jag tycker Valle är i nån slags mellanstorlek nu.
Hans ben är för långa och starka för att ha inuti selen, då ställer han sig upp och blir arg. När han var liten grodade han ju ihop sig därinne. Men hans ben känns för korta för att ha hängandes ut på sidorna tycker jag! Är rädd att göra fel så jag gör illa honom på nåt sätt. Han är ca 62 cm lång nu och väger väl 6,6 kg eller nåt sånt.