Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Observera den blå färgen!
Du menar suckers?Sneakers!
![]()
Undrar hur dom där låter när man går inne på nordstan, om dom liksom suger sig fast i golvet så det blir ploppande ljudSneakers!
![]()
Ja, jag funderar på hur man alls kommer framåt de suger sig fastUndrar hur dom där låter när man går inne på nordstan, om dom liksom suger sig fast i golvet så det blir ploppande ljud![]()
Undrar hur dom där låter när man går inne på nordstan, om dom liksom suger sig fast i golvet så det blir ploppande ljud![]()
Men såklart! Det är ju träningsskor! Man får kämpa sig fram i vardagen, så behöver man inget gymkortJa, jag funderar på hur man alls kommer framåt de suger sig fast![]()
Bra att skylla på om man kommer försent till jobbet också. "Ledsen men skorna sög sig fast på Drottnlngtorget"Men såklart! Det är ju träningsskor! Man får kämpa sig fram i vardagen, så behöver man inget gymkort![]()
Jag undrar vad den röda sugkoppen gör. Är det en reset om man fastnat på torget? Eller börjar sugkopparna blåsa luft om man trycker på den, så man kan flyga som Iron Man?Sneakers!
![]()
Kan man gå på väggar med de där skorna? En klättrande bläckfiskSneakers!
![]()
Bekymrade över vad, menar du?När jag googlade för att se om @mandalakis semesterbilder hade läckt hittade jag följande:
![]()
Borde vi bli bekymrade?
Hur är Greklands droglagstiftning?Bekymrade över vad, menar du?![]()