Månadens bukehäst

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
M

misscocacola

kan vi inte kora en månadens bukehäst i slutet av varje månad, med början nu i januari? :banana: :D

(jag har tråkigt, jag vet :smirk: )

Sv: Månadens bukehäst

Tycker det låter jätte-kul :bump: Ska Månadens Häst röstas fram eller hur e det tänkt? Jury? :)

jag vet inte riktigt, har inte tänkt så långt än ;) de va bara ett infall jag fick, tänkte inte igenom de så mkt :p

Verkar bara vara du o jag här ;) Jag röstar på Inbyflickan, har inte sett henne el Tosca du Ling live, men men. Dom har visst ett några vinster var :angel: Dött lopp kanske förresten :p

Ja det vore kul!!
men som ngn sa,ska det vara omröstning eller ngn jury??

Men jag är med hur som helst:)

Jag har sett Tosca du Ling vid alla 3 senaste segrarna (bakifrån den första...) så jag röstar på henne!:idea:

Den som vinner mest lopp eller pengar blir månadens häst :)

det tycker jag låt som en bra idé :bow:

eller så kan man typ gå efter flest segrar i första hand och om det är lika många segrar så kan man gå efter den som har mest pengar mellan dom hästarna :idea:

Håller m du :bow: Jag antar att vi ska kora Januari-månadshäst först? Inga nomineringar än? :o :p

Månadens häst måste ju få ett pris,eller hur?
Jag tycker vi gör en lista,där man får skiva upp sig som sponsor för varje månad.Och den som sponsrar får vara enväldig domare då :idea: .

Öh, det låter ju lite... men jag vet faktiskt inte riktigt...:/ Ska genast kolla...

Nej, det var ju starten innan, när hon var tvåa jag var bakom! Hon svischade förbi på upploppet, jag ser det framför mig..:idea:
Jag var fyra så får du titta själv...:p

nu har jag kommit på en bra idé (tror jag iaf ;) )..

typ före den sista i varje månad så lägger alla ut sina starthästars resultat under månaden så man kan jämföra så är det lättare och se vilken häst som tävlat bäst under månaden :idea:
för det kanske finns nån lite anonymare häst som tävlat jättebra under månaden, så då vore det ju synd att missa den :p :banana:

Men att välja den som vunnit mest kan ju bli rätt enformigt.Roligare om man väljer Månadens häst efter bragd.

Jag tycker att det ska vara antal segrar då prispengarna kan variera mellan banorna. Vid lika så går man efter 2:a plac. osv. I sista hand pengarna.

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 436
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 518
Senast: Sassy
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka