Man vet att man har en minigris inne när.....

G

Gris-Eva

...... man hör konstiga ljud och smällar. :crazy:

bus1.jpg

Sv: Man vet att man har en minigris inne när.....

..... man har glömt att ta ut soppåsen. :p

bus2.jpg

(oj, vad vi dricker kaffe i det här huset! :eek:)

Det är underbart med djur:love:, man vet aldrig vad man kan vänta sej!:rofl:Fast det såg inte så kul ut, här får du en liten kram:idea::love:.

Hade vart ännu roligare om grisarna kunnat gå in och ut ur huset och grisgården. Och man öppnar huset går in efter en lång arbetsdag och ser ett riktigt nergrisat (bokstavligt talat) hushåll :D

Du har så söta små djur du.:love:

Hälsade på din man igår förresten. Han frågade om jag skulle banta, hade bara ett paket grädde i korgen på ica. Naturligtvis bantar jag på grädde.;)

Har ni några fiskar nuförtiden? Eller är det svinigt värre?

Liknande trådar

Övr. Barn 7-åringen har en orolig period. Drömmer mardrömmar, hör jobbiga/läskiga ljud (oklart om hen är vaken eller inte), vill sova hos oss...
Svar
1
· Visningar
556
Senast: Tassa
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
446
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar