Man ska veta att man lever?

M

McKikki

Fy 17! Igår väcktes jag av telefonen, sonens assistent som fick ur sig att sonen krampat och han hade ringt ambulans...många tankar hann fara genom huvudet innan jag kom fram till sjukhuset 7 mil bort och fick prata med läkaren.Vi fick klartecken att fara hem för sonen skulle nog inte krampa mer, han har varit krampfri i 6 år.

Kommer hem och far för att släppa hästarna på bete, vår stallägare dyker upp i bil? Hon berättar att den nya hästen sparkat ner henne efter vägen och hon måste på akuten. Självklart blir man ännu mer orolig eftersom hon slagit i bakhuvudet i asfalt. Hon klarade sig utan större skador än blåmärken över halva kroppen, jättebulan och nån spricka i ett revben som tur är.

Hinner inte mer än fara från hagen så ringer assistenten och säger att sonen krampar igen och nu får de inte liv i honom...*panik* Han vaknar till efter en stund och läkaren säger att det är normalt att vara helt slut efter en kramp och vi behöver inte komma in, anfallen är så korta.

Idag vaknar jag av en karl som plingar på dörren och säger att han kört på min bil..jaja en buckla kan jag leva med hann jag tänka innan han berättar att han kör traktor! Han har kört skopan genom min bakruta.Megasuck...
Det var bara köra till stallet utan bakruta idag och hoppas att det inte tar sååå lång tid att få en ny och fixa bucklorna som också blev.

Så idag känns det att man lever, sammandragningar hela tiden av all stress :(

Sv: Man ska veta att man lever?

Herrejissenes! :crazy:
Du har haft din beskärda del för ett bra tag framöver får man hoppas.

Hoppas din son mår bättre och en stor kram till dig. :laugh:

Sv: Man ska veta att man lever?

Nä usch, jobbigt när det blir så mycket på en gång. :(
Hoppas det ger sig nu,
och att du har något positivt att hämta energi ur samtidigt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 196
Senast: Yrsel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 096
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar