Malin Bayar stöveln

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Korpen_

Det skulle vara intressant och höra allas åsikter om denna nya stövel. Krävs intre att man ska ha provat den för att kunna delge sin åsikt.

Sv: Malin Bayar stöveln

tycker at den är jätte ful. Jag har en mer traditionell ryttare som rider i italienska läderstövar och har italienska läderskor så för mig var det plågeri mot mig! provade den och det var vell helt ok. men inte precis vad man väntat sig av en stövel för 5000kr! jag håller mig hellre till det klassiska

Sv: Malin Bayar stöveln

Kommer verkligen nya trådar varje timme om denna stövel :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Ninnurur
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Snubbelfot
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 527
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar