Malin Baryards ridkavaj?

Sv: Malin Baryards ridkavaj?

Syr inte HM upp kavajer åt Malin? Helt enligt hennes önskemål om typ och färg.....

Jag tror faktiskt det kan vara en Kingsland. Såg exakt en sån på mässan, med den kragen som var en KL. Så det kan nog stämma :)

Normalt sett brukar hon ju rida med Grand Prix som Equalityline säljer (ett kanadensiskt märke) men som ni säger har den ju "KL kragen" så jag vet inte...?

Jag vill ha en sån kavaj som hon har, fast grå :P Har lixåm Gåra Treton stövlar :P

Det ÄR en kingsland xD :) Den e fett snygg! Fast inte röd :O

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 499
Senast: Elendil
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 434
Senast: Lyxzen
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har länge funderat på vad nosgrimmor egentligen fyller för funktion och ofta tänkt att de inte gör någon nytta, snarare tvärt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 818
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst