Måla svart/brun malmbyrå

Sv: Måla svart/brun malmbyrå

Faner är knöligt att måla.... Det är inte alltid det blir bra och faneren kan släppa.

Jag har dock gjort det en gång(men med skabbig möbel som hade nästa anhalt soprummer eller matcha) färgen tog jag samma som jag haft till listerna, någon tjockare oljefärg, som flyter ihop så penseldragen inte syns.

Resultatet blev bra men fick bara leva ett år då jag sen flyttade.
 
Sv: Måla svart/brun malmbyrå

Jag jobbar på byten och återköp och man får lämna tillbaka monterad vara och få full retur tillbaka!

Så ta du med dig byrån till närmaste ikea och byt den till en vit istället för att börja måla.. tror inte resultatet kommer bli helt 100... lycka till!
 
Sv: Måla svart/brun malmbyrå

Fick den såld på blocket, synd att jag inte såg ditt svar innan!
Men nu är det såhär fint i sovrummet:
Byr.jpg


Måste ju visa upp nya sängstommen också:
005-5.jpg
 
Sv: Måla svart/brun malmbyrå

Dösnygg tapet :love:! Och det blev ju super med sängen, gött med extra förvaring därunder :D!
 
Sv: Måla svart/brun malmbyrå

Tack :) gillar tapeten riktigt mycket jag med, den ser som annorlunda ut i olika ljus :)
 
Sv: Måla svart/brun malmbyrå

Vad fint det blev!! Hoppas du får mer glädje av din malmbyrå än vad vi hade, lite slapp eltejp kvaddade hela möbeln vid flytt... :grin:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
882
Senast: Caoimhe
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 126
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
708
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp