Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade velat att någon kollade på det där först, men visst, jag är nojig. Ni kanske har haft någon fackman ute redan?
Jag skulle bytt den väggen,man ser ju inte vad som är på baksidan av den,samma sak i taket,kan vara hur äckligt o mögligt som helst.
Och det är dumt att fuska i sitt eget hus som man ska bo i.
Då hade jag gjort den naken ändå in på bara betongen och tagit bort gallret till venten o kollat så det inte växer gud vet vad där inne.Den är i gjuten betong, så byta ut den blir besvärligt
Och vad som finns på "vinden"Jag är i såfall mer orolig för taket...
Jep!Och vad som finns på "vinden"
Har ni säljarens "ok" i skriftligt?Nej, vi har bara säljarens ord på att det är ok.
Den är i gjuten betong, så byta ut den blir besvärligt
Kanske onödig kommentar men även ruttet virke kan vara torrt.Taket är inte skadat mer än tapeten. Allt är torrt och går att borsta bort utan ansträngning. Jag är som sagt inte orolig. Det såg värre ut på bild än i verkligheten. Själva läckan är åtgärdad för flera år sen.
Exakt. Och torrt mögel är värre än vått. Det ligger liksom inte stilla då längre.Kanske onödig kommentar men även ruttet virke kan vara torrt.
Precis,det finns ju inget som säger att inte takreglarna är som kexKanske onödig kommentar men även ruttet virke kan vara torrt.
Kanske onödig kommentar men även ruttet virke kan vara torrt.
Oj, vet du hur farligt mögel kan vara? Du kan ju inte veta hur stommen i taket känns utan att riva lite. Du möste ju se hur taket ser ut inuti så att säga.Fast ruttet virke lär inte vara hårt, vilket taket är.
Och visst kan det vara mögel. Men då är jag mer orolig för radon, vilket jag vet finns i huset.