Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag med sugen att måla golvet i sovrummet tills vi har råd att byta alla golv (ska ha enhetligt golv i hela huset utan trösklar) Vill måla svart :P
Men ojämt golv? hur ojämt? man sätter ju sån där plast/skum eller vad det heter under laminatgolvet då kanske små ojämnheter inte märks?
Vi betalade 6000 kr för golv (tror inte under-skummet är inräknat i det... senilvarning på mig idag!) i ett helt radhus så det kan bli hur billigt som helst eg, har för mig priset var 59 eller 69 kr kvm, eklaminat från.... Coop (liknande finns på Ikea) snyggt och med var det 10 eller 25 års garanti. Dock blir det golvkallt om man har hus, i lägenhet är det överkomligt (vi bor alltså inte kvar i huset vi la laminaten ) Vi la dessutom golvet över allt och utan trösklar.... blev himla fint... det huset är tillsalu av de som köpte det av oss, här finns bilder: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/248409 snyggt golv för att vara så billigt
syns det att golvet är lagt på EN dag? och av min sambo som aldrig hade lagt golv förrut nästan så man själv skulle kunna lägga sånt golv....