Måla efter siffror ?

lillsmurfagirl

Trådstartare
Hej!

Är det någon som minns dom där plattformarna som man målade efter siffror på? Hittar dom ingenstans att köpa. Det var liksom plasttavla som man fyllde i med färg. Jag hittar bara måla efter siffror som på vanlig duk.. Hade velat hitta något för vuxna men även något motiv för barn

Jag har två styvbarn som behöver pyssla lite så tar gärna emot fler tips också vi har Foamclay hemma som vi pysslar med plus färg osv. Men behöver mer.. Har funderat på fönsterväggen också..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 057
Senast: skiesabove
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
2 024
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar