Sv: Mål höstermin 08
Jag fick igår reda på att jag har fått en fast plats hos den nya tränaren och är helt överlycklig! De känns verkligen som om vi kommer nå målen nu!!
Det första målet, som jag hoppas att vi når i september, är att Maximus ska komma igång helt efter hans hälta. Vi är på god väg
Sedan ska jag ev börja träna för en ny tränare som jag hoppas kommer ge oss väldigt mycket, jag har bestämt mig för att satsa. Först och främst vill jag stärka Maximus i grunderna (ständigt grundarbete, kan aldrig bli för mycket ) och sedan vill jag ta sikte mot LA.
Jag vill också ta tag i min tävlingsskräck. Ska försöka ordna ekonomin på så sätt att jag har råd att åka på lite tävlingar. Målet på tävling nu i höst blir alltså att hitta en lugn rutin där jag och hästen kan slappna av och arbeta även under press. Har inte några extravaganata ambitioner utan vill uppnå 60% i LB.
Tyvärr verkar det vara tunnsått med lokala dressyrtävlingar i mitt distrikt (som vanligt) men jag hoppas att det går ihop sig iallafall.
Jag fick igår reda på att jag har fått en fast plats hos den nya tränaren och är helt överlycklig! De känns verkligen som om vi kommer nå målen nu!!