Bella

Trådstartare
Jag har nästan bestämt mig för att betäcka mitt sto (Granit-Goldfinger) med Majim G. Hade bestämt mig för Qalle men fick av en slump syn på denna vackra hingst. Jag har läst gamla trådar om honom med intresse men undrar nu, finns det fler bilder på honom än den som finns i hingstkalendern och en på en gammal sida från Gränsbo stuteri?

Sv: Majim G

Shady har fotat honom.Fråga henne så kan du kanske få bilder.

Vad kul att du har bestämt dig för att betäcka med Majim G! Jag och en kompis har haft hennes sto där för betäckning och fick reda på idag att hon är dräktig på 19:de dygnet! Jag är personligen mkt förtjust i hingsten, och han är inte bara vacker, han har ett supertemperament också - har träffat honom två gånger och blev jätteimponerad båda gångerna! Vi ska åka till Kalmar imorgon och hämta hem stoet, tänkte ta lite bilder då. Om du vill så kan jag försöka lägga ut någon bild här på honom sen?

de avkommor jag har sett efter majim G har varit både snygga och mkt fina i temperamentet!!! Absolut ett bra val!

du får gärna ta bilder och lägga ut eller skicka eller nåt. Ska ringa och boka tid.

Efter att ha fått en del PM om foton på Majim G, så kommer det några här. Inte världens bästa.

majimg9685204.jpg

majimg9685202.jpg

majimg9685192.jpg

majimg9685095.jpg

majimg9685092.jpg

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 766
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: cassiopeja
·
Avel Hej! Jag gjorde en gynkoll på mitt swb sto förra torsdagen 29/4. Allt såg bra ut och hon var på väg i brunst och veterinären såg...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Inte eget rum?
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur