T

Tessan68

Ber om ursäkt om det redan finns en sån här tråd men när jag sökte i forumet fastande datorn.:o

Ni som har Main Coon. Kan ni inte lägga in bilder och berätta om era katter?
Vad ligger inköpspriset på en sådan?

jag tycker dom är helt ljuvliga varelser och tanken va att vänta tills kattorna här hemma är borta :cry: men jag känner att jag inte kan vänta utan vill ha en NU!:D
Vill veta ALLT om rasen!:idea:

Sv: Main Coon

Jag har 3st :love: :love:
de är verkligen underbara katter så du kommer verkligen inte ångra dig om du skaffar en!
priserna ligger från 6000kr, men är som sagt värt varenda krona..
och lite bilder va det me ja..:D
227-2741_IMG.jpg

att de är stora råder ju ingen tvivel om :angel: :love:
228-2806_IMG.jpg

DSCN2352.jpg

Och ja just det, de gillar att apportera :love:

Jag orkar inte beskriva min Maine Coon igen utan det finns i tidigare trådar. Du kanske kan testa att söka en annan gång och hålla tummarna?

Hur som helst, jag har en tvåårig kastrerad hane som jag överlag är nöjd med. Dock är han lite väl vek i psyket och feg, men jag vet inte om det är så vanligt så att man bör se upp med det. Annars en mkt smart, snäll och trevlig katt, dock ingen gosig knäkatt.

nero31.jpg

Jag har haft en Main Coon, men vi fick tyvärr ta bort honom för ett år sedan. Han var gammal men det hade aldrig lixom påverkat honom, men bara på en vecka blev han så dålig att han inte kunde gå:(

han hette iafa Rocky Robins last Action Hero (:rofl: ) aka Julle:p
Fick honom gratis av en kompis efetrsom hon inte kunde ha kvar honom, hennes kille var allergisk.
Han hade varit utstälningschampion innan hon fick honom, men han var väldigt bråkig mot de andra hankatterna tydligen.

har tyvärr ingen bild på denna datan, men han var grå iafa :p

Tack för era svar! Nu funkade sök motorn för mig så jag hittade ännu mer om dessa helt uuuunderbara katter!
Blir så avis när jag ser bilderna!

-Vilka fina katter ni HAR!:devil: :bow: :D
Vill ta hem dom allihop!

Du gillar paddor va?? ;)
Den första var verkligen underbar! Jag är verkligen svag för blåsilver i alla former och på en pastellig padda blir det ju så feminint :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 297
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 383
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka