Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ber om ursäkt om det redan finns en sån här tråd men när jag sökte i forumet fastande datorn.
Ni som har Main Coon. Kan ni inte lägga in bilder och berätta om era katter?
Vad ligger inköpspriset på en sådan?
jag tycker dom är helt ljuvliga varelser och tanken va att vänta tills kattorna här hemma är borta men jag känner att jag inte kan vänta utan vill ha en NU!
Vill veta ALLT om rasen!
Jag har 3st
de är verkligen underbara katter så du kommer verkligen inte ångra dig om du skaffar en!
priserna ligger från 6000kr, men är som sagt värt varenda krona..
och lite bilder va det me ja..
Jag orkar inte beskriva min Maine Coon igen utan det finns i tidigare trådar. Du kanske kan testa att söka en annan gång och hålla tummarna?
Hur som helst, jag har en tvåårig kastrerad hane som jag överlag är nöjd med. Dock är han lite väl vek i psyket och feg, men jag vet inte om det är så vanligt så att man bör se upp med det. Annars en mkt smart, snäll och trevlig katt, dock ingen gosig knäkatt.
Jag har haft en Main Coon, men vi fick tyvärr ta bort honom för ett år sedan. Han var gammal men det hade aldrig lixom påverkat honom, men bara på en vecka blev han så dålig att han inte kunde gå
han hette iafa Rocky Robins last Action Hero ( ) aka Julle
Fick honom gratis av en kompis efetrsom hon inte kunde ha kvar honom, hennes kille var allergisk.
Han hade varit utstälningschampion innan hon fick honom, men han var väldigt bråkig mot de andra hankatterna tydligen.
har tyvärr ingen bild på denna datan, men han var grå iafa
Du gillar paddor va??
Den första var verkligen underbar! Jag är verkligen svag för blåsilver i alla former och på en pastellig padda blir det ju så feminint
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...