L
lundborg
min häst har haft problem med ryggen en längre tid. det började med ett ihopsläpp då han blev rejält sparkad.
efter det så var veterinär ute eftersom han gick lite stelt bak på hårt underlag. men han hittade ingenting. så jag ringde ut ET som hittade både låsningar och spända muskler.
akupunktur och laserbehandling 4 ggr. sen kunde jag sätta igång honom försiktigt.
det funkade ett par månader. sen blev han likadan efter en regnig dag (gick utan täcke på sommarn)
jag ringde ut veterinär igen. hittade inget förutom ryggen som var spänd.
ET kommer igen. och han hittade spänningar i ryggen igen.
behandling och pållen blir ok igen.
och sen har det börjat om igen. men det jag märker är att han dricker dåligt. och äter inget salt. så jag funderar på magsår?
Han har ju sadeltvång
har ni erfarenheter av magsårs-hästar??
Jag ska boka tid till kliniken på måndag för en koll
efter det så var veterinär ute eftersom han gick lite stelt bak på hårt underlag. men han hittade ingenting. så jag ringde ut ET som hittade både låsningar och spända muskler.
akupunktur och laserbehandling 4 ggr. sen kunde jag sätta igång honom försiktigt.
det funkade ett par månader. sen blev han likadan efter en regnig dag (gick utan täcke på sommarn)
jag ringde ut veterinär igen. hittade inget förutom ryggen som var spänd.
ET kommer igen. och han hittade spänningar i ryggen igen.
behandling och pållen blir ok igen.
och sen har det börjat om igen. men det jag märker är att han dricker dåligt. och äter inget salt. så jag funderar på magsår?
Han har ju sadeltvång
har ni erfarenheter av magsårs-hästar??
Jag ska boka tid till kliniken på måndag för en koll