Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ett sto hemma e Magritte, hon är helt underbar! Har inte ridit henne så mkt själv iom att hon är avelssto, typ 3 gånger. Men det har varit en fröjd att sitta på hennes rygg de gångerna och jag hoppas på att det blir fler gånger!!! Hon har tävlat hos tidigare ägare i hoppning upp till svår klass. Är visad på kvalitets där hon blev tredje bästa hopphäst, med 9-9 i löshoppning, 8-8-8-8-8 exteriört och 8-8-8-9 i gång. Har fått 4 föl och är nu dräktig med sitt femte!
Är snäll att hantera på alla sätt å vis, en bra mamma, rör sig kanonbra, hoppar kanonbra. Har bara gott att säga om henne!
Tack! Vad roligt, än så länge 100% riktigt positiva kommentarer . Får se hur länge det håller i sig.
Magritte exporterades har jag för mig. Var det som avelshingst eller tävlingshäst?
Ulrika
Vi har också ett Magrittesto i avelsboxen, fått fem föl hittills, dräktig med sitt sjätte, alla visade har fått klass 1, ett som kvalade till rixfölet, hon är bara 159 cm men tack vare sin fina resning så upplevs hon betydligt större, väldigt fin hals och överlinje, rör sig med väldigt fina bakben i alla gångarter vilket hon också nedärver, de två senaste fölen har båda fått 9r för traven. Hon har inte tävlat något själv men är väldigt lättriden och arbetsvillig. Mer info och bilder på henne och några av avkommorna på vår hemsida. Skicka ett PM om du vill veta mer.
Magritte exporterades till Australien som både tävlingshäst och avelshingst, var reserv till OS 2000.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Det är ju rätt stor skillnad på tex föl och hundvalpar. Du får 1 föl i taget, ett föl som sedan går med sin mamma i minst 6 månader och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.