Magnetbehandla karprygg?

C

Chebban98

Ska till ET först och behandla, men blev nyfiken när jag hittade schabrak med magneter som skulle göra musklerna avslappnade och öka cirkulationen.
Tror ni att det skulle kunna funka? Vill gärna höra mer åsikter om magnetbehandling.

Sv: Magnetbehandla karprygg?

karprygg kan ju komma från dåliga bakknä etc, etc och då kommer inte magneterna kunna lösa problemet utan bara lindra symtomet, så försök att ta reda på vad som kan ha orsakat karpryggen för att bli av med den

Liknande trådar

Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
4
· Visningar
1 180
Senast: Sanne97
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 763
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vegansk efterrätt?
  • Vad gör vi? Del CCVII