Magen stenhård på morgonen.

Comfort

Trådstartare
när jag vaknar på morgonen och går och kissar (för minst andra gången sedan läggdags) så är magen extra stor. sen när jag lägger mig igen så är den mindre, men stenhård:p
vad beror det på? det varar en jäkla bra stund innan det slappnar av, kan man få sammandragningar av att gå och kissa? Varenda morgon?

Sv: Magen stenhård på morgonen.

sån är min mage åxå, tror det är kissblåsan som ligger och trycker upp livmodern, så magen blir extra putig och hård.

har sista veckan även känt att magen putar, även om jag inte är kissnödig. antar att det beror på att det växer! :D

Sv: Magen stenhård på morgonen.

Min mage är också hård på morgonen, men mer innan jag kissat tror jag. (Kissar inte under natten.)
Men det känns inte alls som sammandragningar, vet inte vad det beror på.

Liknande trådar

Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
388
Senast: falukorw
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Bison
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCVII