Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Åh så snart! Imorrn är det bara 1 dygn och 9 timmar! Min simpla hjärna säger att du ska föda barn på måndag? Stämmer det så ska jag tänka på dej en extra gång då!

Vad är det att bli så uppgiven över att du blivit rundare i ansiktet? Jag tycker du ser rundare ut iallafall ;)

Man vill inte höra sånt ju ;) Men nu tänker jag inte lyssna på er!! :eek:

Jag köper nog bara att man kan få större mage. Tycker inte det är kul att bli pluffsig på köpet! :D

Senast ändrad:

Du är jättefin! Tycker att du ser lika fräsch ut på alla bilder =)

Dock kan man ta lite vattenansamling som ett positivt tecken, det tog en vecka efter att jag börjat svullna lite i ansikte och fingrar och sen kom lilla My =)

//Julia

Jo jag får väl göra det, men jag köper bara vattensamlingen jag har i benen och fingrarna. Resten hittar dom på dom jävlarna!!! :D

KL

Här har ni en till som börjat samla vatten. Korvfingrar å handleder på kvällarna=) Och fötterna med! Kan ju hoppas bebbe vill kommma ut snart. Fast har ju 37 dagar kvar till BF. Så tror den stannar inne någon vecka till hehe.

Jag har 44 dagar kvar nu och började samla vatten runt v. 20 :p Fast bara i ena foten. Nu håller den andra dock på att komma ifatt :D

Haha :D

Precis det gjorde jag. Vatten i mängder som jag samlat på mig de sista veckorna.

Men inte de första dagarna utan jag förlorade 15 kg på under dag 3-7.
Det måste vara världens bästa bantningskur!

Tyvärr har det stannat upp nu. Inte rättvist. :mad:

Kolla den andra tråden, gnälltråden för dem som väntar! Där står det att lilla Ella har kommit ut, allt gick bra och hon är enligt två vittnen plus pappan alldeles bedårande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 620
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 063
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka