Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

springer och kollar....

I v 37 hade jag SF 38, så den var väl lite större då, men så mycket större tycker jag inte att den såg ut =)

Här är den i v 37 enligt UL (och det som MVC gick på)

Framifrån såg den iofs rätt gigantisk ut :D

Men du är verkligen jättefin i din mage Lambo!

//Julia

Jösses har jag? Kommer du ihåg vad ditt SF-mått var i v 37-38 förresten? Mitt ligger på 35 :)

Men SF måttet har ju inget med hur stor magen är utåt... Här har jag samma mått som dig och kolla in min minimage!!! :D

frdig-1.jpg

Allt beror ju på hur man är byggd, lång eller kort osv.. Jag är 186 och har ju självklart mycke plats för livmodern att växa uppåt medans ni kanske är lite kortare och då växer ju magen utåt istället och ser gigantisk ut fast att dom egentligen är lika stora..

Men du har en sååå fin mage som verkligen klär dig!!! :love:

Den där bilden är så vacker :love: *Hrm* jag som planerar ett vårbarn, får väl börja spara pengar till en utlandsresa då så jag också kan ta en sån vacker bild på min mage!

Här är mitt SF mått också 35 cm (v.37)
phptmkess.jpg

Sen måste jag ju visa den absolut coolaste magbilden jag tog! Oxå i v. 37
phpvjwroe.jpg

Jag tycker din mage var så himla frän & vacker, saknar du den liiiiite?

Nu längtar man ju enbart efter innehållet, kan dock tänka mig att man saknar småbuffarna ( inte dom onda jäkla sparkarna dock ).

I veckan ska vi försöka oss på att ta några "finare" bilder på min mage, vi får väl se hur det går ( känner mig inte direkt motiverad för att ställa upp )

/C. 12 days to go.

Tack =) Ja, den var verkligen häftig, men sprickfärdig på slutet!

Jag saknar den faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Det är verkligen speciellt att ha ett liv växande inuti magen. Alla mysiga rörelser (förutom de onda då!), hickan och bara glädjen man känner för det lilla livet! Man var ju aldrig ensam =) Det är jag ju iofs inte nu heller, men det är på ett annat sätt.

Jag är JÄTTEGLAD att My är här nu, det är verkligen underbart att vara mamma! Och jag kan lätt tänka mig en till när som helst =)

//Julia

Den där bilden är så vacker :love: *Hrm* jag som planerar ett vårbarn, får väl börja spara pengar till en utlandsresa då så jag också kan ta en sån vacker bild på min mage!

phpvjwroe.jpg

Sååå cool bild!! :bump:

Men du vet, vår är det ju iaf i april-maj och då har det ju hunnit bli plusgrader i vattnet.. hihi..

Då skulle du sett sen när vattnet hade gått och vi var på förlossningen, hihi man kunde nästan ta tag i foten på han när han sparka ;)
Småbuffar och hickan *åhh* gud vad jag saknar det. Det är så himla otroligt mysigt! Igår kollade jag på förlossningskliniken åhh vad jag oxå vill göra det igen!

Magini Får nog åka utomlands, jag frös när vi var på babysim, 30 minuter i 32 gradit vatten :o

*knapplån*

Här kommer nya bilder på min v 39 mage (38+0). SF-mått 32
img_6453_32691819.jpg

img_6454_32691917.jpg

img_6455_32692110.jpg

Mycket mer kan den inte sjunka nu utan att den lill* tittar ut

esprit

Vad söta du och magen är Lambo :love:

Här kommer en liten update från mig, även kallad Dunderklumpen :p nu i vecka 27:

26677782.jpg

26677783.jpg

Vad tror ni gömmer sig därinne? Pojke eller flicka? Vore kul att höra lite gissningar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 622
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 063
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka