Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Två bilder som ännu inte visats!

v30 i Thailand efter en tur i regnskogen. Jag var fullkomligt slut och VARM
ha ha ser ut som ett fläskberg!

v40-41

//Julia

Bland alla härliga jättemagar kommer här en anonym mage som är rätt färsk :D

Är väldigt osäker på graviditetsveckan, bm trodde på de datumen som jag skrivit på bilderna så utgår från det. Men vad tror ni? Och visst har det hänt ngt mellan bilderna?

Trolig vecka 6-7

26740732.jpg
26740733.jpg

Trolig vecka 10-11 (idag)
26740736.jpg
26740734.jpg

Mesta putet beror nog på att jag är konstant hungrig! Enda skillnaden mot förut, annars mår jag precis som vanligt! :idea: Ska också nämna att svanken är helt naturlig för mig :crazy:

Nu är det sista magbilderna på min mage som läggs upp, möjligtvis att jag lägger ut en magbild som tas i direkt anslutning till kejsarsnittet också ..

Vecka 38+0
Photo_84725_1145624.JPG

Photo_84725_1145622.JPG

Photo_84725_1145620.JPG

Ja det var ju inga "snyggbilder" direkt ;) så att BH-avtrycken syns spelar ingen roll..
Dessutom syns hundens sladdmärken om man kikar riktigt noga *skrattar*

I morgon ska jag få hjälp att fota riktiga magbilder så nu sitter jag utan BH *fnissar*..

Senast ändrad:

Jättefina bilder! Du är alldeles strålande vacker!

Men vadå sista magbilderna, de du ska ta i morgon då, får vi inte se dem?

//julia

Det känns verkligen inte som att det bara är 2 veckor kvar för dig? Du skrev ju nyss inlägget om att du skulle få en knodd?

Tiden flyger verkligen iväg.

Det känns faktiskt inte så länge sedan sen jag la ut en bild på mig i v 30 och nu har jag en unge på 18 månader! Helt sjukt vad fort det går!

Men när är det du ska in? Lycka till i alla fall, hoppas allt går snabbt och smidigt och att grodan är det finaste som skådats!

Om 1 vecka :)

Tack för lyckönskningarna, det är alltid välkommet.

Speciellt nu när jag börjar bli så sjukt nervös ....

Det känns verkligen inte som att det bara är 2 veckor kvar för dig? Du skrev ju nyss inlägget om att du skulle få en knodd?

Tiden flyger verkligen iväg.

Det känns faktiskt inte så länge sedan sen jag la ut en bild på mig i v 30 och nu har jag en unge på 18 månader! Helt sjukt vad fort det går!

Hehe nästa söndag är h*n beräknad till :D Så vi får väl se, kan ju vara längre! Men visst går det fort. Fast om jag tänker tillbaka på i sommar så känns det så sjukt länge sen!

Jaa, snart är man 65 :D

Vad fina ni är du och magen Calazirya, hoppas jag ser ut så när jag är i vecka 38 :love:

Ooooh vad spännande, både du och Lambo! Så kul att se vilka små mirakel som gömmer sig i era magar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 622
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 063
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka