Magbilder!

Lamborghini

Trådstartare
Jag älskar magbilder men finner ingen ren tråd för detta?

Det fanns en förr i tiden minns jag så varför inte skapa en ny!

Visa era fina magar här vetja :)

Nämen då börjar väl jag då!

Här har vi en surpuppa på bild! Men magen är fin… :P

Eftersom jag blev flyttad efter UL så är detta foto taget 16+6 och inte i vecka 19 som jag först trodde.

img_5415_541ef3fa9606ee3a7c42b4e6.jpg

Jag är inte gravid nu, men jag kan bjuda på ett årsgammalt kort ;)

ecbdb17d-ae7c-4b41-a17b-3a7d10ed3ff8_zps0369d315.jpg

Det är taget kring 7:e oktober, så jag bör vara gravid i .... vecka 35-36 eller något i den stilen (var beräknad till 12:e november)
Fräckt!!!

Jag bara :love: gravidmagar.

Om jag blir senil på äldre dar så kommer jag säkert bli en tokig gammal tant som ofredar alla gravida kvinnor jag möter på stan genom att frenetiskt klappa på deras magar. :o:D

Får väl bidra jag med eftersom jag så gärna vill att det ska vara en magtråd igång.

v 12 och mest bara svullen men för mig är det stor skillnad

Nån som kan hjälpa mig lista ut vad som blir fel när jag ska lägga in bilden??

Senast ändrad av en moderator:
imag1229_54298e0dddf2b35bbfa0db98.jpg

Jag är bara svullen men det är ändå rätt stor skillnad för mig, såhär ser min kvällsmage ut nu (6+2). Längtar tills den riktiga bebimagen kommer :love:

Sedärja... när jag bemödade mig med att sätta på datorn gick det ju klart bättre.

v. 12 och inte mycket att skryta med egentligen men stor skillnad för mig :)

4576-1411915577-46bcdd5d944703415812bfb1ad28d903.jpg

Sedärja... när jag bemödade mig med att sätta på datorn gick det ju klart bättre.

v. 12 och inte mycket att skryta med egentligen men stor skillnad för mig :)

4576-1411915577-46bcdd5d944703415812bfb1ad28d903.jpg
Jag hade ju aldrig kunnat gissa att du är gravid. Men jag tycker det är så mysigt den där tiden när ingen annan än kan se att man är gravid. Min egna lilla hemlighet än så länge dold för omvärlden :)

När jag var i vecka 12 såg jag ut att vara i vecka 25 :D

Får skylla på att det var fjärde barnet och att det inget alls hade att göra med mina extra kilon :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: MML
·
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka