Mälardalsmästerskapen ?

Michis

Trådstartare
Vilka ska dit ??

Fick reda på igår att jag kommit med, var "bara" på reservlistan förut, och nu börjar jag bli riktigt nervös :eek:
Vilket jag aldrig varit någon gång tidigare när jag tävlat..

Nu är det iofs första "riktiga" (endast tävlat en lättklass i höstas) på Ási som vi haft ett år nästa helg..
Måtte det gå bra *hålla tummarna*

Såå, vilka ska dit ? Rida ? Kolla ? Grenar ?
Vill veta ALLA :angel:

Sv: Mälardalsmästerskapen ?

Jag, kanske skall dit och kolla+ mina 2 kompisar. Weiii Anne kom med:banana: Måste bara höra ungefär med henne när hon startar. Nu ska vi hejja:bump:

Lycka till Michis föresten, kommer säkert gå jättebra.

Senast ändrad:

Jag ska dit! :banana: Rider femgång, T2 och stilpass. Ska vara där heeela helgen...

JA! :D
Haha, har faktiskt ingen fotograf med denna gång, så annars blire inga bilder och det vore väl tråkigt! :D

Hur många ekipage var det som kom med?

Gränsen var satt vid 140 st. Det kom typ 180 anmälningar...

Bra :D Men lova att inte lägga ut några fula bilder på oss här på buke bara! xD
Jag har det så bra att jag har en gren per dag. F1 ungdom b/c-klass på fredagen, tredje klassen tror jag det är. (där startar även Michis)
T2 a-klass på lördagen, tredje klassen efter lunch.
Stilpass på söndag, första klassen på dagen.
Michis ska rida P3 ju, så det rider hon både på fre o sön.

Jag hoppas på att kvala a-klass i femgång o om jag gör det och får rida a-klassuttagningen så rider jag även första klassen på lördag.

Tidsprogrammet finns på Járnhesturs hemsida ;)

Filippan skrev:
Jag ska dit! :banana: Rider femgång, T2 och stilpass. Ska vara där heeela helgen...

Mohahaha, jag och Ási mot dig och kurt ;)
kan bli väääääldigt spännande :banana:
men jag tycker att du ska börja rida 150m pass också, så att jag slipper dö av skräck själv :cool:

Filippan skrev:
JA! :D
Haha, har faktiskt ingen fotograf med denna gång, så annars blire inga bilder och det vore väl tråkigt! :D

Du fotar mig, jag fotar dig, josephine fotar båda, PERFEKT!! :cool:

Josephine skrev:
Då säger vi så:D När startar ni föresten och vilken dag? Om vi åker, är vi där på Lördagen.

Jag och pålle startar 3e klassen på fredagen (F2 b/u)
sen så har jag första två heaten av passlöpen på fredagen, efter lunch någon gång tror jag det var..
Sen så hoppas jag på att kvala till A-klass i femgång och isf så är det första klassen på lördagen (08.00 :eek: )
Sen så är det dom två sista heaten i passe på söndagen någon gång mitt på dagen..

Kommer dö i startboxarna, är livrädd för dom :crazy:

Michis skrev:
Mohahaha, jag och Ási mot dig och kurt ;)
kan bli väääääldigt spännande :banana:
men jag tycker att du ska börja rida 150m pass också, så att jag slipper dö av skräck själv :cool:

Mohaha, mästarnas kamp! :devil: :rofl: :D

Du, jag funderar på o göra det sen ;) Till nästa år kanske. Han måste bli lite stabilare först tror ja ;)

HUR, har det gått idag?:D

Imorgon kommer jag, nu är det bestämt, och jag och min kompis tar med oss våra kameror. Får dock se vilka klasser vi stannar och kikar på.

Lycka till!

Hoppas det går bra för dig och Ási, Michis! Håller tummarna för er båda och Filippan också förstås!:) :)

Var där idag (lördag) och kollade:D Såg dock typ bara två klasser innan vi skulle hem igen, men finfina hästar:love: Tur med vädret också...

Hur gick det för er som har tävlat? Hejade på tränarn Anne, men gud vad Silfurtoppur var... ja det går inte att beskriva:love:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 215
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 841
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 462
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras