P
prallan
i Stockholmsområdet, finns det?? Ett nattöppet café med supergott egenbakat, typ
Öppet till 22 iaf. Och helst norra delarna om ni har fler tips 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska sitta och fika. En vän som inte bör ha alkohol i närheten..NK har öppet till 20, annars kan man ju gå på finkrog och äta efterrätt. Eller ska du köpa ngt?
Vi ska sitta och fika. En vän som inte bör ha alkohol i närheten..
Det finns ju några ”student/ungdomskafeer” som är öppna sent, typ till kl 22-24. Men det är inga konditorier och kanske inte så trevligt om man är 20+Bjuda på fika hemma istället?
Vi ska sitta och fika. En vän som inte bör ha alkohol i närheten..
Ok, har de gott fikabröd?Aha. Jag skulle nog ta det eftersom det har rätt öppettider. Annars finns ett hotell vid Hötorget som är helt alkoholfritt, drivs av frälsningsarmén.
Jag var mycket där när jag var 17-20. Helt ok alternativ. Det är nog nästan det enda som inte är ett "taxifik". Lite dyrare än taxifiken men mer klass på också.Hittade café Albert, ris el ros?
Ok, har de gott fikabröd?
Det borde väl finnas helt ok restuaranger också, som inte har rättigheter? Jag kommer på rak arm på ett par sådana med god mat i Göteborg. Finns inte det? (Jag tänker tex på en som serverar etiopisk mat och ägarna är muslimer, liksom de flesta av gästerna. Då "behövs" ju inte alkohol, och det har de inte heller.)
Kommer inte på en enda faktiskt. De flesta har öl i sortimentet.
i Stockholmsområdet, finns det?? Ett nattöppet café med supergott egenbakat, typÖppet till 22 iaf. Och helst norra delarna om ni har fler tips
![]()
Jo, vi var inne på den, men jag har svårt att parkera i Gamla stanChokladkoppen i Gamla Stan?
Det är ju himla gulligt, gay och vänligt.
Måste du parkera där då?Jo, vi var inne på den, men jag har svårt att parkera i Gamla stan![]()
Jag älskar Ritorno, men de stänger för tidigtI liknande situationer har vi gått på Café Fix på Kungsholmen. Deras hemsida är dock nere :-/
De här caféerna är ganska OK och jag tycker beskrivningarna stämmer: http://tidningenk.se/stockholm/tips-pa-cafeer-och-sant-som-ar-oppet-sent/ (Här var ju Chockladkoppen tips nr 1)
Riterno skulle kunna vara ett alternativ http://www.ritorno.se/
Jag vet inte om något ställe serverar alkohol![]()