M

Mandh

Ska rida en lättare klubbclearround på söndag. De sa att man inte behövde vara tävlingsklädd när jag frågade om TR gällde, men jag glömde dock fråga om detsamma gällde betten. Nu svarar de inte i telefon när jag ringer.
Jag skulle vilja rida med hackamore, eller blir man lynchad av att tänka den tanken ? :D

Jag har inget emot att rida på ett vanligt tränsbett heller, men hästen trivs bättre med bettlöst.

Vad skulle ni tro? Någon som ha gjort det

Sv: lynchad?

På våra klubbdressyrer kan vi tänka oss att tillåta vissa justeringar i utrustningen om det är ok med domaren som dömer. Så omöjligt är det nog inte. Men om du inte får tag i dem innan söndag kanske du kan slänga med båda? Lycka till i vilket fall som :)

Ja det är väll de som får bli :) tack!

ingen som ridit på hackamore eller??

Hos oss har vi alltid fått ha på oss vad vi vill för kläder, men hästens utrustning har alltid varit som på riktig tävling.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 499
Senast: Elendil
·
Utrustning Jag rider just nu min ponny bettlöst, då han krånglar med bettet (inväntar tandläkare som ska kolla), funkar superfint och både han o...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Nevermind
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 593
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024