Lyckad helg!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Flo-Jo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 101
F

Flo-Jo

Vart på Utställning i går resultat slutade följande BIR,BIG 1,BIS R inte dåligt för en nästan nybliven junior :laugh:

img_0399_18181385.jpg

img_0376_18181389.jpg

STOLT ÄGARE!!!

Sv: Lyckad helg!

OjojOJ!!! Grät du? Det hade jag gjort!! Och vilken sagolikt vacker hund! Inte underligt!! Vad månde bliva av det här ekipaget?!? GRATTIS i:bump::banana::bow::Dgen!!!

GRATTIS!:banana:
Hoppas att era framgångar håller i sig på de officiella sen också!

Min valp (nu 7 månader) har jag ställt ut 2 gånger och hon har två raka BIS-segrar på inoff. Men tror dock inte att det kommer hålla i sig, ja menar, sååå snygg är hon inte.. Men man kan ju alltid hoppas;)

Lycka till i ringarna framöver!

Gilly

Tack tack!
Deta var en Inoff men jag tyckte de var tuff koncurans ändå 6 anmällda och alla fick minnsan inte HP.

Har ställt mycket hundar under åren bådde inoff och off men de är någon alldeles speciellt när en egen hund vinner.
Desutom är han en import och man känner att man har missat en del när man inte har varit med från början.
De här var den 3 utställningen de ger en väääldigt mycket med inoff chansen att se allvaret på hunden men ändå inte behöva oroa sig för att resulatet (om de skulle bli en 2:a eller liknande) ska skinna upp på hund data!

Jätte tack till alla=)

Tack så jätte mycket, som jag skrev precis de är så OTROLIGT när ens egen hund vinner,eftersom jag har ställt andras i så många år!
De börjar bli fullt med rosetter nu!
Jag hoppats att gossen blir bra, fast de är inte de viktigaste de är bara ett stoert plus för i mina ögon är alla 3 bäst.

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 570
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 388
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka