Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter inte så tätt, isolerande, möjligt att haspa eller snyggt att ha i ytterdörrenStänklapp till lastbil - har jag läst någon annanstans.
Snyggt och snyggt,dDet beror väl på om man hittar någon med nåt klatchigt firmamärke på.Låter inte så tätt, isolerande, möjligt att haspa eller snyggt att ha i ytterdörren
Ah, har fått lite input. Ska gå att montera i dörr, men jag blir avrådd pga skaderisk med flera som fått halta hundar av just lyaluckan.
Nån som har tips annan, gärna så isolerande och tät som möjligt och inte nån skör jäkla plastgrej? Den "okrossbara" kattluckan var verkligen inte okrossbar...
Dessutom verkar ju andra modeller av luckor vara gjorda i billig plast och släppa in en massa kyla. Tror tyvärr att min ras och det faktum att de är många som kommer använda luckan ökar skaderisken, speciellt på valparna. Får fundera lite på detta...Mamma Mu fastnade med svansen en gång. Vid ett tillfälle råkade vi prata om detta jag och en bekant som driver en mycket stor kennel samt har ett hundstall där man har tre heltidsanställda som utbildar ledarhundar. De har mao många hundar och rätt dyrbara sådana som de givetvis är rädda om. Under ca 20 år så hade EN fastnat i lyaluckan. Hon sa att de hade haft mycket mer incidenter med traditionella luckor.
Alla luckor är en risk.
Dessutom verkar ju andra modeller av luckor vara gjorda i billig plast och släppa in en massa kyla. Tror tyvärr att min ras och det faktum att de är många som kommer använda luckan ökar skaderisken, speciellt på valparna. Får fundera lite på detta...
Tyvärr finns ingen plats att sätta luckan i en vägg, mina väggar är ungefär 80 cm tjocka!