C
Coffeaclub
För ett tag sen så bestämde jag och en person här på Buke att jag skulle köpa täcke, grimma och grimskaft av henne. Eftersom det inte handlade om så mycket pengar så satte jag in dem på hennes konto och när hon såg pengarna på kontot så skulle hon skicka sakerna. Sagt och gjort, jag satte in pengarna och hon skickade sakerna-påstår hon.
Inga saker kom och jag blev väldigt fundersam, men vi fortsatte att hålla kontakten och nysta i vart paketet kunde ha tagit vägen. Jag hade aldrig fått reda på vad hon hette och när hon till slut talade om det efter mycket tjat, så visade det sig att kontot jag satt in pengarna på tillhörde nån helt annan å då fattade jag.
Håller nu på och försöker få mina pengar tillbaka, vi får väl se hur det går...
Är det nån mer än jag som råkat ut för detta här på Buke? Isf kan ni väl skicka ett pm till mig vad den personen kallar sig för så jag slipper råka ut för det fler gånger, eller skicka ett pm om ni vill veta vem jag hade kontakt med. Vore ju skönt om vi kunde hjälpa varandra att undvika såna situationer.
Vet inte om forumet är rätt, men då får moderatorn flytta det isf
Inga saker kom och jag blev väldigt fundersam, men vi fortsatte att hålla kontakten och nysta i vart paketet kunde ha tagit vägen. Jag hade aldrig fått reda på vad hon hette och när hon till slut talade om det efter mycket tjat, så visade det sig att kontot jag satt in pengarna på tillhörde nån helt annan å då fattade jag.
Håller nu på och försöker få mina pengar tillbaka, vi får väl se hur det går...
Är det nån mer än jag som råkat ut för detta här på Buke? Isf kan ni väl skicka ett pm till mig vad den personen kallar sig för så jag slipper råka ut för det fler gånger, eller skicka ett pm om ni vill veta vem jag hade kontakt med. Vore ju skönt om vi kunde hjälpa varandra att undvika såna situationer.
Vet inte om forumet är rätt, men då får moderatorn flytta det isf