Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tufft i början innan man kommit in i det. Jag har haft semester i fyra veckor och bara det gör att jag kände "herredjävlar hur ska jag orka en hel dag". Men man bygger upp stryrkan. Är det bara praktik du har så finns det ju ett slutdatum, jag tycker att det är mycket lättare att ha ett djävligt schema om man kan räkna ned dagarna tills det tar slut än om det är ett never ending jobb så att säga.Det funkar nog att smita undan en stund nån gång, men vet inte om det blir tillräckligt.
Efter att ha läst den här tråden inser jag att vi inte gör något annat än har rast på mitt jobb
Vi börjar 7 men brukar sitta och dricka kaffe/tjöta till halv 8-isch. Sen har vi en rast vid 9 som brukar vara till halv 10. Sen har vi lunch vid halv 12, en timme. Och till sist har vi rast vid 14:30-15, därefter går vi hem vid 16.
Dessutom har vi en och en halv timme per vecka som vi får använda som vi vill. Antingen börja senare, gå tidigare, långlunch eller rentav spara på hög så att man kan ta ut några dagars ledighet när man känner för det.
Och nej, inget stressigt jobb alls![]()
Det kan ju variera lite från dag till dag, åtminstone för mig. Jag har möten lite varstans i stan och åker runt en del så jag hinner inte alltid vara med på alla raster men just därför kan jag uppskatta dagar med mycket snack i lunchrummet ocksåCheezez! Jag hade nog fått hjärnblödning av att vara på jobbet i 9 timmar men bara jobba 6,5 av dem.
Det är tufft i början innan man kommit in i det. Jag har haft semester i fyra veckor och bara det gör att jag kände "herredjävlar hur ska jag orka en hel dag". Men man bygger upp stryrkan. Är det bara praktik du har så finns det ju ett slutdatum, jag tycker att det är mycket lättare att ha ett djävligt schema om man kan räkna ned dagarna tills det tar slut än om det är ett never ending jobb så att säga.