Luftrenare, någon som provat?

M

Meanwhile

Jag hoppas att stuglukten i mitt hus bara är gammal lukt som sitter kvar och inte något nytt fuktproblem. Tänkte prova luftrenare med aktivt kol som ju enligt reklamen ska hjälpa. Det är i alla fall billigare än att bryta upp väggarna. Någon som provat? Fungerar det?

Sv: Luftrenare, någon som provat?

Eftersom många tittat men ingen svarat: Idag har jag beställt en luftrenare, så får vi se. Återkommer med rapport om det hjälpte eller inte.

Det är ju inte riktigt samma och nu har du redan beställt... men jag har en Torrbollen i hönshuset, och både lukt och fut minskade betydligt sedan jag ställde in den!

Det bästa (och enda?) för att ta bort lukten är en ozon-generator, den tar faktiskt även död på ev mögelsporer som finns.
Men de bra och effektiva maskinerna för hemmabruk kostar runt 5000 kr

Vi har en står på vinden som går på automatik, dvs den går en kort stund med ett visst intervall. Har inte ett dugg "vindslukt" längre

Vill du ha tips på var du köper så PM mig ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Nota
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 660
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka