Luc Childeric sadlar !

Sv: Luc Childeric sadlar !

Någon som stoppat om sin childeric? Har för mig att man måste skicka dem till Frankrike...och är lite nyfiken på hur lång tid det kan tänkas ta innan man får tillbaka den.

Det går inte att stoppa om sadeln, utan det är permanentstoppning i sadeln som skall ha livslång hållbarhet! liknande material som tempur madrasser - material. / Alltså det går inte att endast byta ut stoppningen under utan då måste du byta ut bossor och allt under...
Jag har haft en childeric en gång i tiden, men sålde den för att den inte passade hästen längre.

Nej man får välja vad det ska stå där, tex ens efternamn :idea: Men om man har köpt sadeln begagnad kanske det står ägarens innan efternamn, inte alltid man vill ha det:p

Jag har fortfarande fel namn och väntar också¨på att någon annan ska berätta hur det gick! Ledsen om jag skrev suddigt!

I mitt stall rider folk omkring med andras namn på sadeln, det finns fyra sadlar utöver min med fel namn, tror jag. Så av dem kan jag tyvärr inte heller få ett svar!

(Vi har bla Johan Häggberg och Ellen och co. Sedan står det något annat på "Toppurs" sadel. Lovisa. var är du??!!):D

Jag har fortfarande fel namn och väntar också¨på att någon annan ska berätta hur det gick! Ledsen om jag skrev suddigt!

I mitt stall rider folk omkring med andras namn på sadeln, det finns fyra sadlar utöver min med fel namn, tror jag. Så av dem kan jag tyvärr inte heller få ett svar!

(Vi har bla Johan Häggberg och Ellen och co. Sedan står det något annat på "Toppurs" sadel. Lovisa. var är du??!!):D

aa på vår står det Annie G på(förra ägare) vi har pratat om att ändra men har inte hunnit;)

Jag undrar hur lång tid det tagit från att sadeln lämnat Frankrike tills ni haft den hos er? Jag beställde min 10/10 och i torsdags fick jag medelande om att den lämnat Frankrike och nu håller jag på att bli tokig av längtan :) När tror ni jag kan ha den?

Jag är bara nyfiken på sadlarna men det verkar som hon som fixar sadlarna är duktig, hör gott om henne, har hon provsadlar man får rida i?

Jag är jätte nöjd med hennes bemötande! Hon hade flera sadlar jag fick prova, både ute och i padock absolut ingen stress!

Helnöjd.
Sadlarnas Ferrari tycker jag som har ridit i över 30 år och provat många modeller. :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: liiinnea
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka