Lovisedalsritten 26/4

M

Maddis

Vilka ska dit?

Det blir min debutantritt i distans :D Har vart med i flera år som groom, men nu får jag chansen att rida så då tar jag den :bump:

Jag lånar häst av Noteca här på buke, och hon är med som groom :love:

Ja jädrar va skoj det ska bli!

Sv: Lovisedalsritten 26/4

Jag anmälde mej i dag och tänker vara med OM jag inte anmält så sent att det överstiger 60 ekipage.......

Jag har ridit CL förr med min häst och tycker att det är lagom speciellt nu när han är 23 år.

Det är för att vi ska ha nåt kul att se fram emot och ett roligt mål att träna för under åren (förutom alla andra småjippon vi är med på).

Hoppas vi möts där då kan vi säga hej - sånt har jag gjort förr!

Tjingeling
Tokloke:banana:

Min allra första distanstävling också! Anmälde mig idag också (snacka om att vara ute i sista stund...) så jag hoppas jag kom med! Skönt att man inte är ensam "nykomling!" :)

Preliminär startlistor är nu utlagda på Rimboritten.se:bow:

Där kan ni se vilka andra som har anmält sig. Som ni märkte stängde vi anmälningsmöjligheten före midnatt igår kväll (7.4) eftersom så många redan anmält sig (60 var sagt som maxantalet).

Men till er som inte lyckades anmäla er i tid men som vill rida i Roslagsnatur, vi har Rimboritten den 26.7 med 50 KM CR och Tävling samt 100 KM (Lag SM). Max antal till den ritten är 80, så var ute i god tid med anmälan ...

Shit jag kom med! Står på startlistan! Nu blev det helt plötsligt verklighet... Är jag ensam om att vara jättenervös? Har aldrig ens varit med som groom på en distanstävling så det blir en debut på alla sätt... :crazy:

Lite pirr i magen blev det... :D

Det är bara att fråga så får du hjälp!

Ja jag kom oxå med det var med blandad förtjusning, glad:), pirrig och nervös:(:o.

Är väl mest orolig att JAG inte ska orka då jag troligen är mer otränad än kusen.

Men man får väl ta det lungt.

Vi syns!!!

Det är samma för mig... Hästen jag ska rida är van med tävlingar och har otroligt bra kondis, så jag är mest rädd att det är JAG som inte orkar! Men det är väl också därför det är bra med en CR, inga krav liksom!
Vi ses på banan :bump:

Är ni med i RRKK? :D Jag med! Någon som ska på veterinär och massagekväll den 22?

Jag är inte med i RRKK, kommer från Baståsens RK.:D

Hur känner jag igen er? :confused:

Går ju inte att fråga alla, vem som hänger på Buke eller inte... :rofl::angel::crazy:

Jodå, det står stämplat på pannan! ;)

Nä, men vi får väl gå omkring och väsa någon kryptisk fråga som ska besvaras med ett lösenord som bara vi "bukare" känner till? Det blir ju mer spännande då... :p

Nu har hästbytet gått igenom, och igår kom distansbrallorna på posten också... Gröna Kortet är klart, licensen betald... Shit, nu har jag ingen ursäkt längre! Va läskigt de blev... Har till och med tagit ledigt från jobbet på fredag så jag hinner packa, tvätta Rossi och förbereda mig mentalt :p

Är så nervös så jag kan dö, men längtar samtidigt!

har anmält mig för 50 cl och rider för 2:a gången på lovisedal, 1:a var 2006 (otrolig tur med vädret vill jag minnas). men jag hittar inte startlistorna:confused:

Du hittar dom HÄR

Jag hoppas att jag under dagen ska få en liten stund över från funktionärsgöromålen så att jag hinner fota lite, i värsta fall får jag sätta kameran i händerna på nån annan :)

Det kommer att komma lite ändringar på startlistorna, så de är bara preliminära ännu.
Här är förresten en bild från sandtaget som Lovisedalsritten går igenom, taget idag. (Vi var där för att rida en bit av slingan och kolla markeringen.) Vattnet ska ni dock inte igenom på ritten :).
bild.php

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 206
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA