Love is blind Sverige säsong 2

miumiu

Trådstartare
Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag.

Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola! Reality-TV behöver mer såna här personer.

Jag ska titta i morgon när jag är ledig 😁
Brukar alltid vakna tidigt på fredagarna och spendera hela förmiddagen i soffan framför en serie, så blir love is blind perfekt!
Återkommer 😁

Min partner ringde mig och undrade vad jag gjort efter jobbet idag. Mitt svar:
"I fyra timmar kollat på en dokusåpa som går ut på att ett gäng tråkiga, normsnygga människor med jobbtitlar på engelska i stil med event content controller ska dejta bakom väggar för att låtsas vara oytliga, och sen förlovar de sig, försöker dölja sin besvikelse när de väl får se varann, alternativt paniskt överöser partnern med komplinger, för att därefter hänga på en semesterort där de intrigerar och önskar att de hade satsat på nån annan i gruppen. För övrigt störde du mig just i det spännande inslaget där den spirituella mannen, som noga intygat att han inte är nån skogshippie för han bor faktiskt i radhus och gillar konsumtion och snygga bilar, försöker hinta om att partnern måste spara ut håret för att bli mer feminint attraktiv om det ska funka för honom."

Han tyckte visst inte att jag sålde in det så bra...:confused: Får nog fortsätta se det på egen hand.

"I fyra timmar kollat på en dokusåpa som går ut på att ett gäng tråkiga, normsnygga människor med jobbtitlar på engelska i stil med event content controller ska dejta bakom väggar för att låtsas vara oytliga, och sen förlovar de sig, försöker dölja sin besvikelse när de väl får se varann, alternativt paniskt överöser partnern med komplinger, för att därefter hänga på en semesterort där de intrigerar och önskar att de hade satsat på nån annan i gruppen. För övrigt störde du mig just i det spännande inslaget där den spirituella mannen, som noga intygat att han inte är nån skogshippie för han bor faktiskt i radhus och gillar konsumtion och snygga bilar, försöker hinta om att partnern måste spara ut håret för att bli mer feminint attraktiv om det ska funka för honom."

Han tyckte visst inte att jag sålde in det så bra...:confused: Får nog fortsätta se det på egen hand.
Ja alltså detta med håret! Hade också blivit sur om jag var Millie tror jag. Samtidigt så är det ju så att dom flesta har utseendemässiga preferenser, och det känns ju ändå som att han inser att det är han som behöver acceptera och jobba med detta "problemet" och inte hon som ska ändra frisyr. Eller jag vet inte, han hoppas kanske att han kan få henne att vilja ändra sig för hans skull. Men då har han väl ca 10 års arbete med sig själv till innan han är redo för någon relation 😜

Ola. Jag får sån KLÅDA av den typen. VD-snubben som fulspelar…och den unga lätt otrevliga killen. Tjejerna är bättre, som vanligt.

Ibland tycker jag att tjejerna glömmer sig själva och vad de vill. De blir liksom lite för hänförda av att killarna väljer dem på nått sätt? Svårt o förklara men

Tjejerna börjar med att böla, skräll 😂

Jag känner mig konstant som killen som satt i soffan när Ola höll på med sitt "yoga-flum"

Än så länge är jag inte imponerad och tycker alla verkar sjukt jobbiga 😅

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 222
Senast: Kakis
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Hajfisk
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 042
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka