Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså detta med håret! Hade också blivit sur om jag var Millie tror jag. Samtidigt så är det ju så att dom flesta har utseendemässiga preferenser, och det känns ju ändå som att han inser att det är han som behöver acceptera och jobba med detta "problemet" och inte hon som ska ändra frisyr. Eller jag vet inte, han hoppas kanske att han kan få henne att vilja ändra sig för hans skull. Men då har han väl ca 10 års arbete med sig själv till innan han är redo för någon relationMin partner ringde mig och undrade vad jag gjort efter jobbet idag. Mitt svar:
"I fyra timmar kollat på en dokusåpa som går ut på att ett gäng tråkiga, normsnygga människor med jobbtitlar på engelska i stil med event content controller ska dejta bakom väggar för att låtsas vara oytliga, och sen förlovar de sig, försöker dölja sin besvikelse när de väl får se varann, alternativt paniskt överöser partnern med komplinger, för att därefter hänga på en semesterort där de intrigerar och önskar att de hade satsat på nån annan i gruppen. För övrigt störde du mig just i det spännande inslaget där den spirituella mannen, som noga intygat att han inte är nån skogshippie för han bor faktiskt i radhus och gillar konsumtion och snygga bilar, försöker hinta om att partnern måste spara ut håret för att bli mer feminint attraktiv om det ska funka för honom."
Han tyckte visst inte att jag sålde in det så bra...Får nog fortsätta se det på egen hand.
Ola. Jag får sån KLÅDA av den typen. VD-snubben som fulspelar…och den unga lätt otrevliga killen. Tjejerna är bättre, som vanligt.Min partner ringde mig och undrade vad jag gjort efter jobbet idag. Mitt svar:
"I fyra timmar kollat på en dokusåpa som går ut på att ett gäng tråkiga, normsnygga människor med jobbtitlar på engelska i stil med event content controller ska dejta bakom väggar för att låtsas vara oytliga, och sen förlovar de sig, försöker dölja sin besvikelse när de väl får se varann, alternativt paniskt överöser partnern med komplinger, för att därefter hänga på en semesterort där de intrigerar och önskar att de hade satsat på nån annan i gruppen. För övrigt störde du mig just i det spännande inslaget där den spirituella mannen, som noga intygat att han inte är nån skogshippie för han bor faktiskt i radhus och gillar konsumtion och snygga bilar, försöker hinta om att partnern måste spara ut håret för att bli mer feminint attraktiv om det ska funka för honom."
Han tyckte visst inte att jag sålde in det så bra...Får nog fortsätta se det på egen hand.