Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska lägga in en tunnare plyfa över alu golvet i min ifor williams, men får inte av gummimattan!
Har ngn bytt golv i ifor och vet hur man får av mattan?
Den sitter fäst med byglar genom golvet och jag förstår inte hur man ska lossa dem
Hjälp?
Ska hylsorna eller vad tusan det är skruvas av på ngt vis eller hur ska de av? Har fått av sprintarna baktill men får nog köra upp släpet på ngt så man kommer in under fram också..Jag har! Höll på att förlora vettet innan jag fattade hur jag skulle göra du måste ta loss sprintar under transporten för att få loss byglarna. Så det är "bara" att åla runt på marken i en helt omöjlig ställning för att få loss dem. Lovade mig själv att inte ta loss mattan igen om det inte kändes absolut nödvändigt.
Tack för ställaren förresten, fungerar utmärkt!!
Så då får jag försöka bruka lite våld på hylsorna så att de släpper med andra ord förstår inte varför de åtminstone inte kunde ha haft på en mutter aktig hylsa så att man kan använda en skiftnyckel.Har för mig att det är så här: man sticker ner en bygel i mattan, sen skruvar man på två st hylsor som man sen trycker sprinten genom. Försök titta ordentligt undertill så förstår du nog. Jäkla skitsystem, men mattan ligger ju som ett smäck å andra sidan....
Så då får jag försöka bruka lite våld på hylsorna så att de släpper med andra ord förstår inte varför de åtminstone inte kunde ha haft på en mutter aktig hylsa så att man kan använda en skiftnyckel.
Fälgar ?!? Är det ngt mysko med fälgarna också!?Ingenting på Ifor är logiskt (tänker på fälgarna också...), men fan så bra dom är.
Fälgar ?!? Är det ngt mysko med fälgarna också!?
Kan det inte vara åtminstone en enda normal sak på släpet?
Ska jag , men man märker varför ifor kan vara så "billiga" i inköp. De håller i evigheter och reservdelarna är svindyra .Ha ha ja, de har sina egna fälgar. På "normala" släp så kan man ha vanliga Merca-fälgar m fl, men på Ifor passar bara Ifors fälgar och de kostar därefter... Så håll hårt i dom du har!
....insektsnyckel på ....
Eller en dum mobil som inte ville godkänna insexnyckel .Vad i hela friden är detta? En särskild nyckel för insekter? Som används av insekter eller som man använder på insekter?